vågaviljaflyga.blogg.se

jag är hopplöst förälskad i en annan, i fanny, fast det är vi väl alla

Publicerad 2014-12-26 12:44:46 i Allmänt, skriverier,

När jag ställer mig på vågen är jag tio kilo lättare men hjärtat är tyngre än någonsin. För igår skrev han att han är hopplöst förälskad i någon annan och jag försökte skämta bort det men var bara tom. Och mamma säger att jag har blivit smalare och hon säger att det är fint, vet inte hur mycket hon provocerar. Men hon säger att jag inte får sluta äta o egentligen är hon avundsjuk. Men jag är sjuk hela tiden, blir så lätt förkyld och är så trött. Har ont i hela kroppen och det kanske har ett samband. Men nu ska jag aldrig mer titta åt hans håll, jag ska skita i kärleken och börja strula runt igen. Vänta på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela