vågaviljaflyga.blogg.se

röda långa naglar och två kroppar utan kläder

Publicerad 2014-07-28 16:02:51 i Allmänt,

De bästa stundrna i livet har man inga bilder från och det finns inte en bild efter ett i fredagsnatt/lördagsnatt.
 
Det var lite som en dröm, snyggaste och roligaste killen kommer och sätter sig vid vårt bord på BK. Vi börjar snacka och han är från Stockholm. Han drar upp sin luva så att ena örat fastnar utanför och han låter det vara så. Jag säger "snyggt" och pekar, han säger "jag vet" och ler, låter det vara så. Han har sin kusin på klubben bredvid och vi vill gå dit. Hon frågar om vi verkligen kommer in, han svarar "Detta är Danmark, det finns inga gränser i Danmark." Så jag hämtar servetter, för att jag är rastlös, egentligen för att de två ska få prata. Varför så osäker på mig själv, det var ju mig han valde sen. Vi går in, vi beställer. Hur mycket pengar kan man spendera på drinkar och öl på en enda kväll? Vi dricker, vi snackar. "hur mår du?" "okej" han kysser mig "mår du bra?" "ja" "ska vi gå?" "ja". så vi går. "jag drar nu". Så vi går, han drar undan mig för det kommer en cykel. och han säger att det är okej, han säger jag ska visa dig. Och det gör han. Det vara bara mitt eget fel att jag valde att gå hem. Men det är inget att ångra för jag kan inte göra det ogjort, bara lära av mina misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela