vågaviljaflyga.blogg.se

starts the spark in our bonfire hearts

Publicerad 2014-05-10 16:24:29 i Allmänt,

HAHAHA.
LIVET.
:(
 
Allt är fel. Bra liv och så, full osv ganska ofta. Är arton. Kan köpa cigg. Har haft en filmisk stund med snus i munnen då jag höll för munnen när jag gick förbi samtliga familjemdlemmar. Skrattar en massa. Men det är ändå fel. För det är fel person som smsar. Fel person som kramar mig hejdå. Fel person som hela tiden retas. Fel person som tror jag är kär i honom. Fel person som möjligtvis kan vara kär i mig. 
Så skickat en tredje vänförfrågan, ta inte bort den snälla jag. Jag dör av lycka när om svarar. Har kollat på twilight. Lyssnar på låtarna. Är ett nikotinvrak. Vill gråta. Vill lyckas. HELVETE
 
Har skickat in en novell på svenskan. Om honom, han som alltid kommer vara men aldrig kommer bli. Har tappat hoppet om det för han ska till äckelvärmen med någon annan. Värme är inte äckligt... Det är bara äckligt att de ska dit. Gött att jag har denna plasten ändå. Spricker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela