vågaviljaflyga.blogg.se

Hon

Publicerad 2014-11-18 21:41:26 i Allmänt,

Jag gråter för allt och jag gråter för inget. Fattar ju att jag inte kommer gå hel ur det här ensam. Tur att jag har henne. Hon som säger jag lägger inte på förens du har somnat. Hon som säger nej det gör du inte när jag svarat att jag mår bra. Hon som alltid berättar hur bra jag är. Hon som är okej med att jaghar min trygga punkt i henne och att hon har den någon annan stans. Hon som säger godnatt kära vän och säger att det är vårt alltid. Utan henne hade jag aldrig kommit upp ur sängen, ut ur rummet. Aldrig varit i skolan. Aldrig haft roligt. Aldrig levt på kanten. Aldrig utsatt mig om och om igen för kärlek. För jag vet att när det går åt helvete, det är alltid bara en tidsfråga, då finns hon där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela