vågaviljaflyga.blogg.se

och det kanske bara är för att det är vinter men jag orkar fan inte

Publicerad 2014-11-23 20:14:47 i Allmänt,

Ibland blir det för mycket. Jag fick två lyckliga dagar då jag var superglad och grät nästan av lycka när jag somnade. Sen kom lördagen och allt bara försvann. Jag blev så där tyst igen. Tyst och trött. Och jag försökte verkligen, föröskte vara glad, försökte svara på tilltal och föra en konversation. Men det gick bara inte. Så jag kom hem och grät, sov sedan i tolv timmar. 
 
Jag vet inte exakt vad det är som har gjort att det har blivit så här dåligt. Jag har alltid kunnat hantera det innan, förutom fåtal dagar. Efter att jag lämnade blästad så var allt så skönt och bra. Men det är det inte längre. Och det kanske bara är för att det är vinter men jag orkar fan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela