vågaviljaflyga.blogg.se

Alltid vara upptagen och sedan jobba

Publicerad 2016-11-09 20:55:09 i Allmänt, skriverier,

Det är så mycket jag borde bry mig om men jag orkar inte. Det är så mycket jag borde tänkta på men jag ser till att alltid vara upptagen och sedan jobba. Och borde nog skriva om att förlora någon. Inte till döden, men till någon annan. Hur det är värre än att göra slut med en vän, värre än att förlora en kärlek, värre än att mista sin bästa vän. Det värsta är att ge bort din soulmate till någon annan som nu är hennes soulmate. Hur lång är återhämtningstiden på 19 och ett halvt år? För jag saknar ju att komma hem till henne och gå runt hela huset o leta efter henne. Hälsa på min andra familj, landa i hennes säng. Ta powernaps innan varje fest. Saknar att ligga i hennes säng och inte göra något, skratta, kolla på dirty dancing. Saknar ju henne och det är så mycket i mitt liv som påminner om henne. En kärlek slutar man följa överallt för att inte bli påmind men det kan jag inte. Och det sorgliga är att jag inte tror att hon bryr sig när hon kanske tror att jag inte bryr mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela